abdelazizsroor
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

abdelazizsroor

abdelazizsroor منتديات شبكة العقرب الرقمية سباق التطور محاولة للتطوير والتسهيل على المستخدمين الجدد ودعم معلوماتي للمحترفين

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

إقـــــ كاسبر ــــــاله

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
abdelazizsroor
مدير شبكة العقرب الرقمية
abdelazizsroor

إقـــــ كاسبر ــــــاله Empty
مُساهمةموضوع: إقـــــ كاسبر ــــــاله   إقـــــ كاسبر ــــــاله Emptyالجمعة أكتوبر 17, 2008 1:49 pm

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة

تأسف إدارة سبكة العقرب الرقمية
إقـــــ كاسبر ــــــاله 115لإضطرارها لإقالة العضو كاسبر إقـــــ كاسبر ــــــاله 115
مدير ثاني المنتديات

خصوصا وأن العضو كاسبر هو العضو المؤسس لمنتديات شبكة العقرب الرقمية
إقـــــ كاسبر ــــــاله 154إقـــــ كاسبر ــــــاله 154وذلك بسبب تغييرة لواجهة المنتدي دون الرجوع إلى أي من الأطراف
المشتركة في إدارة منتديات شبكة العقرب الرقمية
( العقرب الرقمي- كاسبر - قناص ) مديري المنتدي
مما يعتبر تجاوزا غير مسموح بة في المنتديات

إن من حق إدارة المنتدى أن تقيل العضو كاسبر من إدارة المنتدى

إقـــــ كاسبر ــــــاله 148إقـــــ كاسبر ــــــاله 148إقـــــ كاسبر ــــــاله 148إقـــــ كاسبر ــــــاله 148إقـــــ كاسبر ــــــاله 148إقـــــ كاسبر ــــــاله 148إقـــــ كاسبر ــــــاله 148إقـــــ كاسبر ــــــاله 148
ولكن ليس من حق الإدارة أن تقيلة من عضوية منتدى هو مؤسسة

إقـــــ كاسبر ــــــاله 142إقـــــ كاسبر ــــــاله 142إقـــــ كاسبر ــــــاله 142إقـــــ كاسبر ــــــاله 142إقـــــ كاسبر ــــــاله 142إقـــــ كاسبر ــــــاله 142إقـــــ كاسبر ــــــاله 142

ونتمنى أن تدفعنا الظروف والمستجدات إلى إعادتة إلى إدارة المنتديات

إقـــــ كاسبر ــــــاله 167إقـــــ كاسبر ــــــاله 167إقـــــ كاسبر ــــــاله 167إقـــــ كاسبر ــــــاله 167إقـــــ كاسبر ــــــاله 167إقـــــ كاسبر ــــــاله 167إقـــــ كاسبر ــــــاله 167

إدارة شبكة ومنتديات العقرب الرقمية
العقرب الرقمي

https://abdelazizsroor.yoo7.com
كاسبر
Admin
كاسبر

مُساهمةموضوع: رد: إقـــــ كاسبر ــــــاله   إقـــــ كاسبر ــــــاله Emptyالجمعة أكتوبر 17, 2008 7:52 pm

....................

بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحنة الله وبركاته
بالنسبة لسوء الفهم اللي حصل بسبب تغير استيل المنتدي انا افسرة بالاتي
ا
احنا هنا كاعضاء ادارة المنتدي بنمثل اسرة صغيرة اللي هي اسرة ادارة المنتدي وهم الاخ الفاضل العقرب الرقمي و الاخ الفاضل قناص والعبد الفقير كاسبر

اسرة ادارة المنتدي مش بتختلف عن اي اسرة وانا هطرح مثال علشان قصدي يتفهم

مثلا اسرة بتتكون من 3 افراد وهم الاب والام والابن

الاب في الشغل والام في الشغل الابن جالس في البيت لوحدة وشايف ان البيت محتاج تنظيف وتنظيم وترتيب

يعمل ايه الابن ؟؟؟؟؟ هل يسيب البيت بالبلدي كده وسخ ولا ينظفة ويرتبة ؟؟؟

ولا يستني لما امه وابوة يجوا من الشغل علشان ياخذ رايهم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

صاحب اي عقل وتفكير هيقول لا ينظم وينظف البيت لانه عضو في هذه الاسرة واللي هيعمله ده الكل لما يشوفة هيشجعه علية وممكن الاب والام كمان يكفؤه علية !!!!! صح ولا ايه مش ده اللي الولد هيتوقعة ؟؟ لما ابوة وامه يشوفوا البت !!!

المهم علشان مطولش عليكم انا لما غيرة الاستيل كنت متوقع نفسي زي الابن ده عمل حاجة الكل يشكرة عليها لانة عضو في الاسرة

واحد هيقولي بس المفروض كنت اخت راي الباقي اقوله ليه ياعم ده انا غيرت استل بس بمعني بلدي كاني غيرت فرش الكنب او فرش السرير بمعني ممكن الواحد يفرش كل يوم ملاية جديدة علي السرير دي مش محتاجة انك تاخذ راي ابوك ولا امك لكن امتا اخود رايهم مثلا لو هرمي السرير كلة في الشارع واجيب سرير تاني او لما افتح الحجرة بتعتي علي الصالون

اللي هو مثلا يساوي الغاء منتدي مثلا او ايضافة منتدي جديد

ابس هو ده كل اللي انا عملتة راجي ان الكل يكون فهم من الامثلة اللي انا قولتها دي ....وشكرا

وقـــفة مــع نفــسك
تخيل شعور الابن الي انا ذكرتة في المثال اللي فوق لما ابوة وامة يرجعوا من الشغل والولد طبعا متوقع ان هما هيفرحوا باللي الولد عمله ومتخيل ان هما هيكرموة مثلا بزيادة في المصروف او اي حاجه يعني تبين سعادتهم او افرحهم

ويفاجا الولد بالسب والضرب من ابو وامه ليه ان هو رتب ونظف البيت وكمان مش كده لا دول كمان طردوة من البيت يااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااه بجد تخيل شعورة هيكون عامل ازاي ؟؟؟
انا حاسس نفس الشعور ده من اسرتي اللي هي اسرة ادارة المنتدي كنت متوقع كلمة شكر ترفع من روحي شوية كنت متوقع اي كملة تنشطني شوية لــــــــــــــــكـــــــــــــــن عمري ما كنت اتوقع ان انا انطرد من المنتدي او انزل من رتبتي لا سبب من الاسباب حتي لو كنت عملت حاجة مابالك ان انا معملتش حاجه انا كنت متوقع ان انا واحد من الاسرة دي لكن للاسف ظني مطلعش في محلة
علي العموم انا حابب يكون اخر كلام اكتبة في المنتدي هنا بعد طردي او نزولي من رتبتي

فعلا دي هتكون اخر كلامي هنا

بسم الله الرحمن الرحيم

إِنْ أُرِيدُ إِلاَّ الإِصْلاحَ مَا اسْتَطَعْتُ وَمَا تَوْفِيقِي إِلاَّ بِاللَّهِ عَلَيْهِ تَوَكَّلْتُ وَإِلَيْهِ أُنِيبُ﴾

بسم الله الرحمن الرحيم

﴿وَقُلِ اعْمَلُوا فَسَيَرَى اللَّهُ عَمَلَكُمْ ورَسُولُهُ والْمُؤْمِنُونَ﴾

صدق الله صدق الله العظيم

.....................................................
قناص
عضو فضي

مُساهمةموضوع: رد: إقـــــ كاسبر ــــــاله   إقـــــ كاسبر ــــــاله Emptyالسبت أكتوبر 18, 2008 5:22 pm

جمجمة جمجمة جمجمة جمجمة جمجمة جمجمة جمجمة جمجمة جمجمة جمجمة جمجمة جمجمة جمجمة جمجمة جمجمة جمجمة جمجمة جمجمة جمجمة جمجمة جمجمة جمجمة جمجمة جمجمة جمجمة جمجمة جمجمة جمجمة جمجمة جمجمة جمجمة جمجمة جمجمة جمجمة جمجمة جمجمة جمجمة جمجمة جمجمة جمجمة
ebrahim

ebrahim

مُساهمةموضوع: رد: إقـــــ كاسبر ــــــاله   إقـــــ كاسبر ــــــاله Emptyالسبت ديسمبر 06, 2008 3:02 pm

كول عيش

قناص
عضو فضي

مُساهمةموضوع: جميل   إقـــــ كاسبر ــــــاله Emptyالسبت يناير 24, 2009 7:13 am

جميل منك المشاركة حتى وإن كانت برد
أرجو من الجميع التقدم في فهم زاتهم
حتى نستطيع التقدم بالمنتدى

تسبيح

إسلام 1

ورد 12 ورد 11 ورد 9 ورد 10 ورد 7 ورد 8 ور د6 ورد 12

إقـــــ كاسبر ــــــاله